Re: Dziwny zwis...

Autor: ..Quba_PL.. (k.paszkowski_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 20:32:16 MET

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro_at_skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości
> W98SE, C1GHz, 512MB RAM, Matrox...
>
> Nie robilem nic dziwnego - ogladalem jakas strone www,
> az tu nagle komp. zesztywnial i z glosnika rozlegl sie jednostajny
> piiiiisk. Nie reagowal na nic poza resetem :)
>
> Czy taki piiiiiisk jest jakims sygnalem, czy to przypadek?
> Pierwszy raz z czyms takim sie spotkalem.

Musze przyznać że miałem cos takiego ,ale słuchałem mp3 i również surfowałem
chcociaż miałem przypadek że w normalnej pracy tylko pissskkk i nic pozostał
tylko reset...ale ostatnio nie miałem nic podobnego od jakichs kilku miechów
;p komp ten sam i chodzi normalnie ....

--
POZDRAWIAM
Kuba Paszkowski  >>Quba_PL<<