Re: Lampa halogenowa wlacza enter w komputerze ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 20:25:48 MET

Jacek Popławski wrote:

> Mam coś podobnego z jogurtem, zawsze gdy umieszczam łyżeczkę w jogurcie - na
> ekranie pojawia się litera "a", gdy wyjmuję - "b". Myślałem, że to przypadek,
> ale teraz zauważyłem tę prawidłowość.
> Przykład:
> ababababa

Drobna roznica polega na tym, ze ty jajarz jestes, a lampa halogenowa
wy/wlaczana szybko wywoluje
naprawde efekt powtarzania ostatniego znaku wpisanego z klawiatury, a
rzadko wpisanie innego znaku.

Co to oznacza dla security kazdy wie, logujac sie do systemu, ktory sie
blokuje po 3 blednych zalogowaniach.
A tutaj taka lampa halogenowa, czy inni iskiernik, skutecznie moze
uniemozliwic sie do systemu.
Za kazdym razem doda dodatkowy znak, ktorego i tak nie widac.
3 bledne logowanie i zablokowanie konta.

Mysle ze jest to wazniejsze dla bezpieczenstwa systemow komputerowych
niz nawet podpis elektroniczny.

Jacek

Zatem bez jaj Panie Jacku.
Lampa halogenowa biurkowa kosztuje 20 zl, mozna taka pozyczyc od sasiada
i sprawdzic.
Komputer + lampe halogenowa moge udostepnic zainteresowanym do testow,
moge takze sprzedac, jezeli kogos interesuje badanie tego efektu.
Komp 350 Mhz/PII jest bardzo tani i bedziesz mogl sam prowadzic te
eksperymenty.

Jezeli ten efekt jest powtarzalny to mozna ukladem iskiernika
uniemozliwic zalogowanie
Gdyz kazde wpisywane haslo bedzie bledne.

Jacek