Re: HP 1200 - czy mozna przerobic ze 110V na 220V?

Autor: Konrad Starek (starekk_at_rcn.com)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 16:18:36 MET

On Sun, 9 Dec 2001 10:54:33 +0100, "Krzysztof Kucharski"
<szpunk_at_friko6.onet.pl> wrote:

>Użytkownik Konrad Starek <starekk_at_rcn.com> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:3c12e596.89387612_at_news.rcn.com...
>(110V)
>jest to
>[...]
>
>Rozwiązanie:
>
>1. Wziąść _dowolny_ transformator sieciowy.
>1.1. Warunek nr 1 - moc trafa przynajmniej o 50 % większa od mocy
>pobieranej przez drukarkę.
>1.2. Warunek nr 2 - uzwojenie pierwotne trafa _MUSI_ być dzielone,
>tzn. składać się z dwóch identycznych uzwojeń, łączonych
>szeregowo.
> [...]

Jesli jest to 200 - 300 zl to chetniej wybralbym to rozwiazanie niz
dolaczal osobna skrzynke do drukarki lub ja przerabial w ten sposob,
ze moglbym jedynie korzystac z 220V (chcialbym nadal miec opcje pradu
110V). Wlasciwie to byla jedna z wazniejszych decyzji przy zakupie
drukarki - fakt, ze posiada mozliwosc pracy 110V i 220 V. Niestety tak
jest chyba tylko w wypadku europejskich HP 1200.