Re: KAMERA + SOFT +PSY srajace w mieszkaniu :)

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 20:40:37 MET

"Michal Wronka" <michal_at_wronka.pl> wrote in message
> Czesc !
>
> Mam dwa psy i nastepujacy problem:
>
> JEden z psow sra mi w mieszkaniu ale nie wiem ktory. Chce zainstalowac
> kamerke, podlaczyc do kompa
> i zobaczyc ktory to, zeby sprawiedliwie spucic wpierdol jednemu z nich.
> (po powrocie z pracy :)

ale to g.. da, bo psu musisz spuscic wpierdol natychmiast po popelnieniu
przestepstwa, bo pozniej on nie pamieta, wiec jak wrocisz do domu,
sprawdzisz w kompie ktory to, zawolasz "azor chodz tu", a nastepnie kopniak,
to pies pomysli, ze to za to ze przyszedl

> Mam kamerke internetowa philipsa, mozecie mi polecic jakis programik
> ktory by mi robil zdjecie co
> np 5 sek i zapisywal na dysku ?

ja uzywam creative webcam monitora - ma tez opcje motion detect, lub
screenshoty, kamerka to philips toucam fun,
program ladnie dziala, tylko jedno co mi brakuje, to za kazdym uruchomienie
musze ustawiac kodeka video, bo zawsze domyslnie ma na uncompressed :(