KAMERA + SOFT +PSY srajace w mieszkaniu :)

Autor: Michal Wronka (michal_at_wronka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 20:13:06 MET

Czesc !

Mam dwa psy i nastepujacy problem:

JEden z psow sra mi w mieszkaniu ale nie wiem ktory. Chce zainstalowac
kamerke, podlaczyc do kompa
i zobaczyc ktory to, zeby sprawiedliwie spucic wpierdol jednemu z nich.
(po powrocie z pracy :)

Mam kamerke internetowa philipsa, mozecie mi polecic jakis programik
ktory by mi robil zdjecie co
np 5 sek i zapisywal na dysku ?

Uzywalem CABCAM'a ale z tego co pamietam wiesza sie po godzinie
dzialania - fotografowal czarny ekran
(ale to bylo dawno dawno temu jak robilem sobie podglad biura :)

--
Michal Wronka