Re: monitor - zeszla warstwa antyodblaskowa

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 16:06:11 MET

Użytkownik "Randy Meeks" <lordbob_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> podczas czyszczenia monitora ( samsun syncmaster 755df ) slabym
detergentem
> ( tak jak instrukcji ) na powierzchni 4cm kw. zeszla farba antyodblaskowa
..
> jak myslicie - mozna taki monitor dac do reklamacji ???
> z goory dzieki
> --
> Randy Meeks

mam taki monitor , przejrzalem instrukcje i nigdzie nie znalazlem, ze nalzey
go czyscic slabym detergentem. Spotykalem sie z takim stwierdzeniem w innych
instrukcjach, ale zawsze bylo wyraznie zaznaczone, ze dotyczy to tylko
obudowy. Mysle,ze zawsze mozesz zaniesc do reklamacji, ale watpie , aby byla
uznana.

Robert P.