Re: FAT32 czy NTFS

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 14:05:40 MET

"Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> wrote in news:9ut1ls$433$1_at_news.tpi.pl:

> Zalety: wszystkie cechy NTFS. Pliki wielostrumieniowe (? - jak to
> dobrze nazwac po polskiemu), kompresja plików i katalogów, szyfrowanie,
> kontrola dostepu na poziomie pliku... niezawodnośc (tylko do padu ;-)

Ja takze polecam ntfs tyle ze do zalet doliczylbym nie wrazliwosc na zarazenie
systemu ogromna wiekszoscia wirusow ktore paletaja sie po sieci. Oczywiscie bedzie
to zaleta jezeli bedzie sie pracowac na koncie user bez dostepu katalogu OS'a w
innym przypadku sprawa jest dyskusyjna.

BTW Racja najpierw pobawisc na facie a pozniej zmienic na ntfs.
Reinstalki jakie mialem na facie w w2k byly co 4-5 miesicy teraz mam juz od roku
ntfs i jestem bardzo zadowlony. Oczywiscie C na ntfs a reszta pod fat32.

--
Pozdrawiam
    The EaGle   theeagle_at_tenbit.pl