Problem z kartą sieciową !

Autor: mortel_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 08 Dec 2001 - 13:50:27 MET

Mam problem ze swoją kartą sieciową.
W końcu nie jestem jakimś cholernym lamerem, ale jak na taki problem to nieźle
mi to dało w kość. Przyznaję, że podcięło mi to skrzydełka.
Nie mam dostępu przynajmniej do drugiego kompa by sprawdzić kartę, a muszę mieć
kartę w kompie by pisać programy sieciowe klient/serwer.
Chciałem zainstalować swoją kartę sieciową. Wiem że jest dobra bo działała bez
zarzutu na innym kompie. Chciałem zainstalować ją na innym i tutaj pojawił się
problem. Z początku nie widział sterowników na instalacyjnej dyskietce po
różnych kombinacjach w końcu udało mi się ją zainstalować ale pojawił się
kolejny problem. Po restarcie system znajdował nowe urządzenie, cytuję: (PCI
device) i jeszcze coś ale już dokładnie nie pamiętam w każdym razie oznaczało
to (urządzenie PCI), rozumiem że chodzi o kontroler magistrali PCI, nie mogłem
w ogóle znaleźć do tego sterowników, przeszukałem całą płytkę instalacyjną od
płyty głównej ale nic, za kolejnym razem zauważył żę menagerze urządzeń w
systemie pojawiły się dwie Magistrale PCI, jedna prawidłowa a druga z
wykrzyknikiem - nie prawidłowa. Wywaliłem tą złą, ale to nic nie daje system
znowu po restarcie znajduje PCI device i są dwie Magistrale PCI, w końcu
wywaliłem oby dwie to zainstalowała się jedna ale cały czas pojawia się problem
z PCI urządzeniem. Jeszcze nie próbowałem z przerwaniami, ale jeżeli ktoś miał
podobny problem i go rozwiązał lub nie miał a wie jak go rozwiązać to
niecierpliwie czekam na każdą radę.

Mortel