Re: monitor 17" jaki wybrac?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 10:52:44 MET

"..Quba_PL.." <k.paszkowski_at_wp.pl> wrote in message

> Eee no nie jest tak źle!!!! Ja mam E200E kupiony na gwiazdke zeszłego roku
> (mediamarkt);p i nie wyglada jak odpadek ma sie bedzo dobrze i jestem
> bardzo zadowolony!

Albo dobrze trafiles albo masz male wymagania :-)

> A słyszałem ze LG (chciałem tez sobie go kupic) psuja sie po roku

LG jest wielka firma robiaca wszystko i nic na wielka skale. To typowa
masowka nic specjalnego za taka cene.

> moj kumpel ma taki i ja uwazam sony za marke!

Sony to dobra firma ale z ich monitorow to bym rozgladal sie dopiero
od 19"

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!