Re: monitor 17" jaki wybrac?

Autor: ..Quba_PL.. (k.paszkowski_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 20:59:47 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "..Quba_PL.." <k.paszkowski_at_wp.pl> wrote in message

> Szkoda tylko ze sony do Polski wysyla jakies odpadki z monitorow
> 17" i mniejszych i praktycznie nie ma szans znalesc monitora bez wady :-)

Eee no nie jest tak źle!!!! Ja mam E200E kupiony na gwiazdke zeszłego roku
(mediamarkt);p i nie wyglada jak odpadek ma sie bedzo dobrze i jestem bardzo
zadowolony!
A słyszałem ze LG (chciałem tez sobie go kupic) psuja sie po roku (tak jakby
przed gwarancja ;p)
moj kumpel ma taki i ja uwazam sony za marke!

POZDRAWIAM
Kuba Paszkowski GG:31020