Re: Jak podlaczyc TEAC CD-W516EB ?

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 22:27:00 MET

Spróbuj ustawic Dysk 40 na master + DVD - slave
A na drugim kanale Nagrywarka - master + Dysk 2 - slave.
Do tego wszystkiego poustawiaj DMA dla nagrywarki i zwiększ bufory odczytu.

Ustawienie nagrywarki i źródła na tym samym kanale nie daje rezultatów ale
skoro masz tyle sprzętu to musisz pokombinować.
Też kiedyś zwaliłem parę płyt bo nie miałem włączonego DMA, ale ja nie mam
problemów z kanałami na Abicie BE6II jest ich aż cztery. Każdy napęd wisi
sobie spokojnie na osobnej taśmie :-)

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm