Re: server !!!

Autor: ..Quba_PL.. (k.paszkowski_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:20:18 MET

Użytkownik "Z. Sokolowski" <soko_at_liwest.at> napisał w wiadomości

> "
> na
> pci

Możliwe też że gratis dostałes jakis kopnięty ram...aczkolwiek niby
koingaston ale to niewiele trzeba a komp to własnie roznie działa z wadliwym
ramem....miałem serwer ktory chodził 20 dni i nic potem restart i padł po 20
min - 1h spradz ram IMHO to jest problem

-->>www.hardmaniak.prv.pl<<--
POZDRAWIAM
Kuba Paszkowski GG:31020