HP DJ930c czy... Canon S-400

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:23:20 MET

No właśnie mam problem...

Ma to być prezent od mojej siostry dla jej męża a ja mam coś kupić :-].
Całkiem rozsypała się jego DJ690c a potrzebuje do pracy.
I nie byłoby problemu gdyby były w sprzedaży DJ950c. Mamy takie w robocie i
chodzą piknie. Sam mam DJ930c i jestem zadowolony. Jednak ten #$%& HP
zechciał więcej zarobić puszczając serię DJ920c, DJ940c z czarnym tuszem o
połowę mniejszym za 10 zeta taniej. Udało mi się znaleźć w małym sklepiku
DJ930c za 549 zeta, jeszcze może uda się kupić DJ959c za 590 zeta ale będzie
z tym ciężko.
I teraz: nigdy nie miałem styku z Canonami, w robocie mam 2 Epsony (modele
1500 coś tam formatu A3) w których jakość druku ma wieele do życzenia
(jednym słowem szajs, nie chcę Epsona). Ponadto jestem zwolennikiem wymiany
wraz z kałamażem głowicy a nie po roku wymiany drukarki bo głowicy nie
opłaca się wymieniać. Lexsmark z kolei ma drogie tusze i za dużo
nieprzychylnych komentarzy słyszałem na ich temat.

Proszę Was o wypowiedź w stylu:
1. dobrze myślisz, bierz HP i na nic więcej nie patrz
2. nawróć się, Canon jest lepszy, trwalszy i tańszy w eksploatacji.

Ma być przede wszystkim trwała i niezawodna przy dość częstym użytkowaniu,
dalej tania w eksploatacji. Przede wszystkim druk czarno-biały plus kolorowe
elementy graficzne; żadne Foto. Mam do wydania max 600 zeta.
Proszę o typy wraz z poważnym komentażem abym nie dał plamy (bo siostra mnie
jamnikiem poszczuje :-))

Pozdrofka.
Henry(k)