Re: Jaki najszybszy Celeron II na Atrend BX440?

Autor: bobo (radzymin_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 15:00:48 MET

 Witam,
> obecnie mam na tej plycie celerona 300 a chcialbym kupic C II tak
szybkiego
> jak sie da na ta plyte. Czy jest to technicznie mozliwe a jezeli tak to
jaki
> procek polecacie?

Mam Atrenda ATC-6230 na BX z Celeronem 1000 Mhz i chodzi OK.
Wcześniej próbowałem Celerona 800 Mhz i chodził na magistrali 133/33.
Niestety nie był mój. Możesz wsadzić każdego Coppermine do 1100 Mhz
- potrzebny jest najnowszy Bios (musi obsługiwać Copperminy) oraz
przejściówkę na Slot1 z regulacją napięcia (moja to Asus)

Pozdrawiam
Bobo