Re: Nagrywarka Nec

Autor: Sailman (sailman2_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 15:12:11 MET

Użytkownik QaczorQwak <rydberg_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9uqhji$l8o$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> W jednym ze sklepów w Krakowie znalazlem nagrywarke Nec 12/10/32? z
> BurnProof. Czy ktos wie cokolwiek na temat wypalarek tego producenta? Na
> stronie Neca nic na ten temat nie ma.
>
> Pozdrawiam

Raczej chyba z justlink nie burnproof. Używam ją od pewnego czasu i nie mam
żadnych zastrzeżeń.... no może z jednym wyjątkiem, że na płycie głównej z
via nie można włączyć dma bo odpalenie nero kończy się poważnym zwisem kom..
ale ja ją używam najczęściej na Abicie BX i jest tam wszystko ok, a pyza tym
to chyba nie jest wina nagrywarki.
Just link sprawuje się b. dobrze... kiedyś na tym komp. z via miałem 333
unikniętych błędów :-O i płytka dobrze jest nagrana.
Jej wadą jest to, że nie można na niej uzyskać overburningu. (przynajmniej
mi się nie udało ale dużo nie próbowałem ;-) ).
Generalnie nagrywarka jest ok. nie zepsułem jeszcze na niej żadnej płytki a
chyba z 200 już nagrała.

Pozdr.
Sailman