Re: zasilacz at atx bez wentylatora

Autor: Apik (apik_at_clan.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 14:46:01 MET

Użytkownik "oleey" <oleey_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "Paweł U" <kcuf_at_friko.onet.pl> wrote in message
>

> Mam taki zasilacz w serwerze i dziala, ale podpiete sa do niego tylko
plyta
> gl. (P75) i dysk. Przy wiekszym obciazeniu moga byc problemy.

tak pobor mocy masz zatem w zasadzie minimalny ale doloz pare dodatkow i
mniemam iz nie wyrobi. Moja 300 W elektrownia grzeje sie dosc solidnie i
podejrzewam ze nawet rozflaczony (bez obudowy) a nie posiadajacy wentylatora
padnie po 10-15 min no w aktualnej kofiguracji, wszystkie wejscia
elektryczne typu dysk, cd zajete oraz gniazda typu cpu fan na plycie
rowniez, no procek sam z siebie tez se niezle pozwala:)

--
Pozdrawiam Apik
apik_at_clan.pl  apiczek_at_skrzynka.pl