Re: CDROM - ->Asus x50<-- vs -->TEAC x32<--

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 11:47:11 MET

Robert G wrote:

> Jesli zwolnisz asusa do predkosci ponizej 20x to go nie slychac wcale....
> Pracuje tak glosno jak odtwarzacz audio w wiezy HI FI ...
> U mnie wiatraczek na zasilaczuglosniej chodzi , A jak przyloze ucho do
> napedu to slysze szum twardziela który znajduje sie w kieszeni nad Asusem.
> Wiec jezeli u Ciebie Jest inaczej to albo masz zepsutego Asusa albo go nie
> zwalniasz.Wtedy rzeczysiscie jest glosny.

Glosny jak kazdy 50 x
(troche zalezy od plytki - rozne wywazenie.

Przy nizszych predkosciach , jak przylozysz ucho i wylaczysz wszyskie wiatraki
to slychac........ czasem jak gowica sie przemiesza ;))))))))

Chyba jednak ten Asus ma walniety naped skoro tak chclasuje - przy stawieniu na
32x zagluszaja go prawie wiatraki i twardziel.