Re: chipset AMD761 czy KT266A

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 11:08:41 MET

Dnia Thu, 06 Dec 2001 14:07:34 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> napisal(-a) cos takiego:

>Troszeczkę chyba przesadzasz :) Sam mam w moim serwerze 256 MB RAMu i
>przez większość czasu mam koło 100 MB wolnego -- a wcale nie jest to
Ja tez.. ale jak robie w Corelu cos wiekszego od A4, to sie zaczyna.. ze
nie powiem o Photoshopie wlasnie :( 256MB to stanowczo za malo, a przy
grafikach bitmapowych formatu wiekszego od A4 to chyba nie ma gornej
granicy ;))

>Powyżej 256 MB ma sens iść przy pracy z naprawdę dużymi grafikami i
>dokumentami w takich "kobyłach" jak np. Photoshop, Quark... Ale mało kto
>w domu używa takich narzędzi.
Zebys sie nie zdziwil, do jakich to pierdulek ludzie uzywaja Photoshopa,
czy Corela - teraz kazdy jest specem i sam se zrobi super-hiper-extra
projekt.. :((

>Ale też 256 MB powinno im w zupełności wystarczyć -- szczególnie, że nie
>uruchamia się dwóch gier na raz :) X-Box w końcu ma 64 MB RAMu chyba, a
>docelowo ma mieć 128 MB i ani kawałka więcej -- a to maszyna do grania.
Na grach to sie nie znam, przyznaje sie bez bicia - ale pamietam, jak
ladnych pare lat temu byla jakas gra, ktora wymagala 128MB (jezdzilo sie) -
to bylo KILKA lat WSTECZ.. Nic nie wymyslili nowego? ;))

>Też zależy -- jak się zrobi drobne aktualizacje po drodze to ma się
>cały czas użyteczną maszynę :)
Zgadzam sie - ale ogolnie to ludzie malo inwestuja, a co sie potem dziwia,
jak chca tego kompa - za ktorego dali X000 zl - sprzedac ;)) i dostaja x00
zl

>To swoją drogą -- BX to po prostu konstrukcja bardzo dobra, a dobre
>slotowe płyty BXowe są naprawdę niesamowicie uniwersalne. Niestety ta
>uniwersalność zaczyna coraz więcej kosztować (ktoś, kto kiedyś kupił
>marną płytę BXową, teraz taniej może kupić nową tanią płytę na i815EPT
>z Tualatinem, niż posiadacz dobrego BXa przejściówkę pod Tualatiny i
>procesor :)) ).
Ano - ale jak widac w slot mozna caly czas wsio wsadzic (no p4 sie wylamalo
;) ), a Ci, ktorzy kupili swego czasu np. ppga, to se moga je teraz
wsadzic.. wiadomo gdzie ;) W sumie to samo z fcpga, a Intel jak mysle nie
powiedzial ostatniego slowa ;))

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)