Re: inet w gniazdku 220 V

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 09:12:36 MET

In article <3C1000E9.E8D98BBE_at_skrzynka.pl> wojo <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl> writes:
>From: wojo <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>
>Subject: Re: inet w gniazdku 220 V
>Date: Fri, 07 Dec 2001 00:36:09 +0100

>Stanislaw Chmielarz wrote:
>Rzuc tymi normani ;)

Zacznij od normy na poziom zaklocen w sieci a egzemplarza nie chce mi sie
szukac bo juz dawno temu zarzucilem temat transmisji informacji po
sieci :-))) nawet mialem projekt nadajnika i odbiornikow do sterowania
instalacja domowa (przez system alarmowy). W normie jest dokladnie podane
jakie czestotliwosci i z jakim poziomem mozna nalozyc na siec nie
przekraczajac normy zaklocen. Teraz robia jakies urzadzenia "inteligentnego
budynku" ale w czasach, kiedy sie do tego przymierzalem zjadlyby mnie koszty
homologacji i dopuszczenia do stosowania w sieci EE.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com