Re: Maly skaner (Plustek OpticPro U12B) duzy problem

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 18:56:12 MET

> Mam skaner Plustek OpticPro U12B pod USB. Plyta glowna w moim kompie
> to ECS K7VZA na chipsecie VIA. System pod Windows 2000 (probowalem tez
> na W98SE ale to samo).
>
> Problem polega na tym, ze skaner niby jest wykrywany i wszystko dziala
> ok, jednak jak przychodzi do prescanu wyskakuje okienko z informacja,
> ze skaner jest kalibrowany i... stoi, stoi, stoi... i nic :-(

Ja też posiadam tą płyte i podobo coś ciężko skonfigurować USB sam
jeszcze nie miałem doczynienia (ale niedługo będe miał) z USB ale przy
zakupie ostrzegali mnie że coś jest z konfiguracją USB...
moim zdaniem przyczyna leży na płycie głównej...
sam chciałbym wiedzieć jak należy prawiedłowo to skonfigurować....
więc jakby co to szukaj tam

pozdrawiam i polecam się na przyszłość

SZym