Maly skaner (Plustek OpticPro U12B) duzy problem

Autor: Pawelek Sz. (bravo_at_w.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 17:40:16 MET

Witam!

Mam skaner Plustek OpticPro U12B pod USB. Plyta glowna w moim kompie
to ECS K7VZA na chipsecie VIA. System pod Windows 2000 (probowalem tez
na W98SE ale to samo).

Problem polega na tym, ze skaner niby jest wykrywany i wszystko dziala
ok, jednak jak przychodzi do prescanu wyskakuje okienko z informacja,
ze skaner jest kalibrowany i... stoi, stoi, stoi... i nic :-(

Czy ktos z Was moze mi powiedziec co moze byc tego przyczyna?
Sterowniki do plyty glownej mam sprzed miesiaca VIA 4in1. Sterowniki
do skanera wgrywalem zarowno te ktore byly z nim dostarczone jak i
najswiezsze ze strony producenta.

Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
Pozdrawiam,
Pawel