Re: AthlonXP overclock

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 17:13:59 MET

no to na www.tomshardware.com o tym pisza, nawet filmik zrobili:)

> chce (moze jak dawniej trzeba zagrafitowac jakies mostki?). Zmiana FSB cos
> daje, ale sie zawiesza. Problem pewno tkwi w grafice (gowniany Palit

to nie rozumiem to jak podkrecasz skoro nie mnoznik ani fsb? pozatym
podkrecanie fsb daje duzo ale zalezy w jakich przypadkach u mnie w testach
sceny w 3dsmax najpierw magistrala na 133 czas 0:39, fsb 143 czas 0:32, przy
innej scenie wynik byl taki sam niewazne jaka predkosc FSB

> Ge-Forst2 MX 400), bo raczej pamiatki nie (2 x Kingston 256).

GeForce'y nie powinny byc kaprysne ale zalezy to tez od producenta karty...
jaki ten kongston i jakie napiecie po podkreceniu i jaka plyta ?

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl