Re: w temacie Dual Athlon: kupilem Tyan Tiger MP

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 16:21:08 MET

> spróbuj Duron z jądrem "Morgan" . To jest zestaw "SMP dla ubogich" .

Nie chce duronow :) A nie bede kupowal po to zeby sprawdzic. Powinno dzialac
z XP, bo na necie jest mnostwo opisow i benchmarkow Tigera z XP. Czyli musi
dzialac.

> znajdź gdzieś w Polsce Athlon MP 1600+ lub go sprowadź.

Testowalem juz z 2x 1600+ MP i ladnie startuje.

W sklepie juz sie na mnie zaczynaja krzywo patrzec 2 plyty i 6 prockow w 2
dni :)))
I tak chodze i wymieniam i kombinuje. Na zadna pomoc z serwisow nie mozna
liczyc bo slychac standardowe: "Dziala tylko z MP". No ale nic. bede walczyc
dalej.

Piotr