Jak głośno pracuje komputer z Athlonem?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 12:23:03 MET

Mam ciągle K6-2 500, z bardzo fajnym wentylatorem na łożyskach kulkowych, do
tego dochodzi dysk Fujitsu i gdy nie ten !@(#@!# czytnik LG (patrz inny wątek)
to dałoby się na tym sprzęcie komfortowo pracować.
Co będzie, gdy trochę unowocześnię mój komputer i w środku pojawi się Athlon
1.2 lub szybszy? Jakiego chłodzenia to potrzebuje i czy musi być głośniej?

--
You've seen them walking on the water
You've seen flying through the sky