Re: chipset AMD761 czy KT266A

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 10:18:40 MET

Dnia Wed, 05 Dec 2001 17:54:00 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> napisal(-a) cos takiego:

>W domowych warunkach 512 Mb wystarczy na dość długo -- pamięć może
>jest tania, ale oprogramowanie drogie, więc jeśli człowiek nie
>szaleje i przez dwa lata będzie używał tych samych programów, to
>nawet 128 MB mu wystarczy :)
Pewnie, ale jesli uzywa czegos w rodzaju Worda/Excela.. Natomiast, jesli
dlubie sie troche przy www, i odpali pare programow na raz (w tym jakis
graficzny), to 128MB nie wystarczy, 256MB moze, a 512MB to w sam raz -
tylko ze to juz koniec mozliwosci i815 - a to przeca dosc swieza kosc..
No i chyba nie mowisz o uzywaniu tych samych gier przez dwa lata - spora
czesc grupowiczow by sie zalamala ;) A gry zra coraz wiecej RAMu...

>A za dwa lata to pewnie i tak płytę się będzie zmieniać przy jakiejś
>aktualizacji komputera...
Pewnie - po dwoch latach to ma sie niezly zlom, a nie kompa ;))
A BX jakos sie trzyma... i dzieki slotowi jest bardziej elastyczny :)

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)