Re: SENS PODKRECANIA

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 01:41:36 MET

On Tue, 04 Dec 2001 09:14:51 +0100, Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl>
wrote:

>Ja? Nieee... a co, chcialbys taka? Moze przy okazji da sie zrobic wymiane..
>(ja wlasnie tak zrobilem: wymienilem p3b-f na be6_2.. - lepsza do krecenia)
Wymiane nie, ale kupic za 50zl - owszem.

>Ano - nawet i te na kt7 mi sie podobaja (mam jeszcze kt7, mialem kt7raid)
Na poczatku bylem nimi zachwycony. Potem okazalo sie, ze troche
jakosciowo Abit dal ciala, a potem kupilem A71V133 i stwierdzilem, ze
to jest wlasnie To.

Szkoda, bo ostatnio SCSI mnie pociaga. Majac plyte mialbym motywacje
aby jakos tego Duala wykorzystac (i przetestowac sobie)
>Nie, za ca. 400 :) To i tak dobra cena, jak za taka plyte - tylko po co Ci
Wiec jesli ma byc tylko aby pobawic sie to troche za drogo :-(

>Ze jak? Jesli dobrze pamietam, to bylo tak: LX>BX i potem taniocha czyli EX
>iZX.. ale moze mi sie wydaje?
Moze sie pomylilem. W kazdym razie BX ma duzo wspolnego z LXem co
wyglada na po porstu wersje udoskonalona.

POzdrawiam
GLide