Re: chipset AMD761 czy KT266A

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 19:14:43 MET

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c0d0a92_at_news.vogel.pl...
[...]
> Nawet wersja KT266 byla wydajniejsza od AMD761.
> W kazdym razie u mnie w kazdym tescie jaki mam jest
> na jej korzysc. Zas po ustawieniu DDRow na 333mhz
> to nawet KT266A sie chowa (no ale bez podkrecenia;)
>
> Nie wspominajac o tym ze plyty na amdkach sa duuzo drozsze...

W twoim przypadku to chyba robot źle opisał wersję płyty
bo Amd761 jest dużo szybsze od kt266
ale kt266A jest już szybsze od Amd761.

Oczywiście wszystko jeżeli na każdej płycie ustawi się najszybsze
stabilne opcje pamięci w biosie (timing, cas, memory clock itp)

PeJot