Re: Shuttle AK31 i dzielnik fsb-pci

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 19:15:07 MET

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c0bbf48_at_news.vogel.pl...
> Ja sie pytalem :-)
> Jak sie tego dowiedziales? Czy to wiarygodny program?
> Mozna nim skopac sprzeta? Jak to podzielnik 1/6 dla PCI???
> W biosie mam tylko 1/4 a wlasciwie to nie mam nawet mozliwosci
> regulacji. Czy tym programikiem sie da? Chcialbym ustawic
> pamiec na maxa ale tak by na PCI miec 33mhz, da sie?

Najlepiej sprawdź sam jaki masz PLL (i ewentualnie wybierz ręcznie)
- scalak niedaleko takiego srebrnego układu (generatora kwarcowego).
Programem CPUFSB możesz podkręcać z poziomu Windows.

Co do bezpieczeństwa, to jest to overclocking i wiesz czym ryzykujesz ...

PeJot