Re: Shuttle AK31 i dzielnik fsb-pci

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 19:03:50 MET

> Ktoś się ostatnio pytał na grupie
> czy na AK31 (na kt266) przy fsb166Mhz będzie miał
> PCI 33Mhz.
> Rzuciłem okiem do programiku Cpufsb (www.tweak.pl )
> i wg jego bazy ta płyta ma układ PLL ICS 94228 który
> obsługuje dzielnik nawet 1/6 dla fsb 200Mhz ;)
> Jeżeli jest inny pll to można go sobie wybrać ręcznie
> w powyższym programiku i sprawdzić ile wyciągnie
> przy PCI 33.3Mhz
>
> PeJot

Ja sie pytalem :-)
Jak sie tego dowiedziales? Czy to wiarygodny program?
Mozna nim skopac sprzeta? Jak to podzielnik 1/6 dla PCI???
W biosie mam tylko 1/4 a wlasciwie to nie mam nawet mozliwosci
regulacji. Czy tym programikiem sie da? Chcialbym ustawic
pamiec na maxa ale tak by na PCI miec 33mhz, da sie?

Pozdrawiam
Piotrek