Re: plyta ESC K7S5A, SIS735 - Wasze opinie

Autor: Rudekolek (rudekolek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 12:16:24 MET

Witam!
Ja jestem bardzo zadowolony
Za:
1. Nie zawiesiła mi się ani razu
2. Wysoka wydajność
3. Niska Cena
4. U mnie siedzi też Athlon 1600+xp(wypróbowany)
Przeciw:
1. Nie współpracuje z Pentagram Omen(to sprawdziłem na własnej skórze)
2. Trzeba uaktualnić koniecznie Bios bo bez tego problemy(ja ich nie
dostrzegłem ale po wymianie działa nieznacznie szybciej)
3. Dobra wydajność dopiero na ddr
Takie moje obserwacje
Rudekolek