Re: plyta ESC K7S5A, SIS735 - Wasze opinie

Autor: Lem (lem_at_poczta.fm)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 23:03:26 MET

mam ta plyte i jestem bardzo zadowolony.
poczatkowo mialem problemy z modemem pent. omen i karta tv, ale w tej chwili
juz wszystko dziala i jest git. Trzeba tylko instalowac karty osobno
wsadzamy-instalacja-reset i dopiero nastepna.
Niestety obecnie sprze BARDZO szybko sie starzeje(ATA, DDR,USB itp.) wiec
plyte trzeba wymieniac sie razem z procesorem i IMHO nie oplaca sie zbyt
duzo w nia inwestowac.
Aha, do podkrecania to ona sie niestety nie nadaje:-(
Pozdrawiam