Re: [OFFTOPIC] Pudlo po monitorze + piwo

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 15:43:01 MET

"Mirosław Moczyróg" <mirekm_at_post.pl> wrote in message
> Wlasnie. Gdybys doczytal kilka slow dalej, to trafilbys na cytat,
> pracowicie przeze mnie przepisyany, z pracowicie wygrzebanej z innych
> papierow gwarancji na monitor Sony.

W gwarancji na moje radio samochodowe czytamy:
"3. Sprzęt do naprawy powinien być dostarczony [blablabla] w oryginalnym
opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko
uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący".

Gwarancja na TV jest identyczna, wiec na monitor powinna byc tez. Innymi
slowy serwis sobie jaja robi. Proponuje telefon do centrali.

Raf