Re: jak uziemic' kompa?

Autor: Piotr Nyczak (mystik_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 14:07:01 MET

Użytkownik "Mariusz" <mariusz_at_cz.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ludzie !
> Nie mówcie mu o zerowaniu, jak facet nie ma o tym pojęcia !
> Wyzeruje ...
Uzeruje, uzeruje (nie ma czegos takiego jak wyzerowanie w odniesieniu do
tego problemu) :))

> , podłączy kompa, potem ktoś zamieni mu kable na przyłączu..
No to jest malo prawdopodobne. Musialby to zrobic celowo:((
> Najprostszym rozwiazaniem jest zawołanie jakiegoś elektryka, najlepiej
> znajomego (ktoś w domu na pewno zna), niech na to zerknie i powie co można
> tym fantem zrobić.
Tak, tak. To by bylo zdecydowanie najlepiej.

> Podłączenie do kaloryfera w bloku na przykład też nie jest dobrym
> rozwiązaniem. W wypadku przebicia, jakieś dziecko dotykające metalowego
> elementu takiej instalacji dostanie odpowiednią dawkę... To może się
> skończyć tragicznie.
Niestety masz racje (nie dlatego, ze musze Ci ja przyznac, ale dlatego, ze
moze sie tak zdarzyc).

pozdrawiam
Piotr