Re: Dlaczego miło jest żyć w Stanach Zjednoczonych?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 13:35:12 MET

On Tue, 4 Dec 2001 13:21:37 +0000 (UTC), GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>
wrote:

>Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> skribis:

>Eh, no to ja Ci powiem: to objaw chorej amerykańskiej 'wolności' -
>szkoda, że na wzór faszystów.
>Dokładniej rzecz ujmując: jest to przejaw wolności do kupowania prawa.
>A zwykły śmiertelnik (Rosjanin) staje teraz przed sądem.
>Te ustawy mogą doprowadzić do delegalizacji ruchu GNU/OSS, czyli tego,
>co w Niemczech czy Francji było zaleceniem dla projektów rządowych.
>Poza tym w USA nie można klonować, a w ZSRE aka UE - można:)
>I dlatego, mimo że byłem przeciwnikiem UE, to teraz zaczynam ich na
> [...]
USA U Sue Anyone
tak to smieszne, ale czasami moze sie udac troche pieniedzy zarobic
wyobraz sobie ze idziesz ulica, spadnie tobie cegla z dachu na glowe
i przezyjesz to: w Polsce dadza tobie pare zlotych lub nie, w Stanach
bedziesz sadzil wlasciciela budynku, firme ktora robi naprawy w
budynku, miasto do ktorego nalezy ulica i pewnie jeszcze kogos
(producenta cegiel, cementu itp) i po kilku miesiacach lub latach
bedziesz milionerem (dolarowym)