Re: Dlaczego miło jest żyć

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 14:21:37 MET

Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> skribis:

> Przykro mi...
> Niestety nie mogę... ale poszukaj sobie na ten temat w internecie :-)

Eh, no to ja Ci powiem: to objaw chorej amerykańskiej 'wolności' -
szkoda, że na wzór faszystów.
Dokładniej rzecz ujmując: jest to przejaw wolności do kupowania prawa.
A zwykły śmiertelnik (Rosjanin) staje teraz przed sądem.
Te ustawy mogą doprowadzić do delegalizacji ruchu GNU/OSS, czyli tego,
co w Niemczech czy Francji było zaleceniem dla projektów rządowych.
Poza tym w USA nie można klonować, a w ZSRE aka UE - można:)
I dlatego, mimo że byłem przeciwnikiem UE, to teraz zaczynam ich na
poważnie popierać - bo tworzą dobre prawo, a nie dla idiotów 'uwaga!
gorąca zawartość - na kawie'... Buehehehe
:-P

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux