Re: jak uziemic' kompa?

Autor: Sikor (sikorek_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 13:32:50 MET

Ja wybralem 3 droge stworzenia miejscowego uziemienia gniazdka poprzez
uziemienie do kaloryfera -oczywiscie przy nastepujacych zalozeniach:
- mieszkam w bloku z siecia w ukladzie TT bez trzeciego przewodu
- mam roznicowke na zasilaniu - przy polaczeniu bolca z przewodem zerowym
roznicowka nie wylapie roznicy
- mam na tyle stara siec CO ze nie wystepuja w niej elementy z tworzyw
sztucznych a zarazem jest na 90% podlaczona do glownej szyny wyrownawczej
budynku.

Andrzej-Sikor Sikorski
sikorek_at_priv2.onet.pl