Re: w temacie Dual Athlon: kupilem Tyan Tiger MP

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 12:35:17 MET

Dnia Wed, 5 Dec 2001 12:18:36 +0100, "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl>
napisal(-a) cos takiego:

>W każdym razie, jak ktoś jest ciekawy działającego Dual Athlon, to
>odezwę się za jakiś miesiąc :) , można też pytać na priv.
Wpisz mnie (jesli mozesz/chcesz) do swojej ksiazki adresowej, mozesz tez
dac znac na grupe winnt (te czytam regularnie) - jestem takim zestawem
zainteresowany, a dokladniej taka plyta ze SCSI...

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)