Re: w temacie Dual Athlon: kupilem Tyan Tiger MP

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 21:48:07 MET

> ... i odpowiednie moduły pamięci (DDR PC2100 REG ECC). Oczywiście
> wysyłkowo w USA. Jeszcze nie doszła przesyłka, więc nie wiem jak to
> wygląda. A jak przyjdzie, to jeszcze nie koniec składania, bo komputer
> to trochę więcej niż płyta główna i pamięci ;)

Troche cie zmartwie... nie ciesz sie jeszcze ;((

Pisalem chwile temu ze bede taki zestaw robil...
Wczoraj to dostalem i za cholere nie chce ruszyc :(
oczywiscie procki XP a nie MP. Dzisiaj testowalem z inna para prockow (XP
1600+) ale dalej gugo. Inna plyta - dalej zimno.
Wsadzilem w to prawie $1000 :) i nie dziala. Na support Tyana nie moge
liczyc bo powiedza ze procek ma byc MP.
no ale jeszcze czekam na trzecia plyte.... trzymaj kciuki za mnie i za
siebie ;)

Piotr