Re: nagrywarka zamiast cd-romu

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 12:37:44 MET

A czy ja wiem! Zwazajac na to, jak spadly ceny nagrywarek mozna latwo
policzyc:
zakladajac, ze nagrywary bedzie uzywal jako CD-ROMu i to padnie po 3 latach
liczymy tak: 200 zl za cd-roma teraz. Lub nowa nagrywara za 3 lata. Zamiast
kupowac teraz CD-ROM moze wlozyc pieniadze na lokate na 3 lata, bedzie mial
283 zl po 3 latach (w 1 roku stopa % -15% + kapitalizacja odsetek, w drugi,
12% +kapit., w trzecim 10%).
Zakladam, ze za 3 lata za te 280 zl kupi juz nowa nagryware z lepszymi
parametrami. Wiec ekonomicznie to wsio rybka.

Ale jezeli chodzi o wygode pracy: JA BEZ CD-ROMu bym nie przezyl (bo po to
mam nagryware 12x zeby palic w 5 min w locie, a nie zrzucac na HDD i znowu
palic.). Ale to jest moje zdanie, i nie musisz sie z nim zgadzac.