NEC 95F czy Relisys TF-997

Autor: Daniel Rutkowski (gunio_at_starnet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 12:46:26 MET

Chce jednak kupic plaska 19".
Wiem ze NEC ma kineskop perforowany (pure flat).
Relisys jest na Mitsubishi natural flat (diamondtron). Wydaje mi sie ogolnie
lepszy ale mam watpliwosci co do marki.
Oba maja 96 kHz i TCO 99. Cena jest rowniez porownywalna. Chcialbym pracowac
w rodz. 1280x1024 i 85 Hz jest dla mnie wystarczajace. Musze zmiescic sie w
cenie okolo 1500 zl i miec plaski ekran ;). Samtron 96 BDF i blizniaczy
Samsung 955 DF maja tylko 85 kHz, bralem pod uwage jeszcze AOC 9KLR oraz
miro A19F95 ale nie wiem co o nich sadzic. Bardzo prosze o opinie.
Dzieki
Daniel