Re: chipset AMD761 czy KT266A

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 11:37:17 MET

Dnia Tue, 04 Dec 2001 20:43:31 +0100, "@r2r" <artur_at_symboliczna.net>
napisal(-a) cos takiego:

>nie może być... oddałeś roczną barracudę IV do serwisu? :-PPP
A przeczytaj sobie kolego tego mojego posta jeszcze raz.. nie pisalem o
IVce ;) (to byla IIIka, jesli Cie to interesuje tak bardzo)
Na Twoje usprawiedliwienie przyznaje, ze mogles sie zasugerowac ;))

>BIV ze swoimi poprzedikami to mają chyba jedynie nazwę wspólną...
OK, ale 'poprzednicy'* tejze nastawili mnie do nazwy B. niezbyt ciekawie
(zdazylem na szczescie zgrac dane, ale nie wszystkie...); podobnie jak
kiedys Caviar (do 2GB bylo OK; mam jeszcze dwie 850ki na chodzie i nie maja
zamiaru zdechnac)

* mialem tez IIke - koniec miala podobny do IIIki

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)