Re: płyty i chipsety

Autor: Akki (tarzanek_at_hoga.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 11:34:02 MET

Użytkownik "Boa" <boasoft_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ma ktoś może płytę gigabyte'a GA-6OXET? Jak to chodzi, może ktoś gdzieś
> widział jakieś testy na sieci?
> W ogóle, gdzie znajdę (zagraniczne www) strony z testami płyt głównych?
>
> A tak w ogóle, to jak się ma chipset VIA694T do 815EP/B?
>
> Dzięki za rady.
>
> Pozdrr,
> Boa.

Dolaczam sie do pytania - ja mam i niestety nie chodzi najlepiej. Widzi mi
ram 133 na 100, wiesza sie nawet w biosie (chodz to po wymianie biosu na
nowszy drastycznie zmniejszylo swa czestotliwosc). W końcu wymieniłem
zasilacz bo stary miał problemy z 3.3V (dawał tylko 2.78) ale i to nic nie
pomoglo. Jak sie nie pusci jakiegos wymagajacego graficznie programu to sie
nie wiesza za czesto. Czasami tylko mycha i klawisze zdychaja na jakies 5-10
minut potem znowu przez jakis czas wszystko w miare biega. Pamieci
testowalem dwie rozne i obie byly na 100.

Konfiguracja kompika.
Mycha i numerki na ps/2.
Procek Celeron 800
Dwa twarde : 10Gb na 66 i 8Gb na 33 podlaczone do jednego kabla.
Karta grafiki : Riva TNT 2 32 MB

Z gory dzieki za pomoc.
Akki