Re: jaki monitor 17" CRT, 19" CRT (tani) 15" LCD?

Autor: news.tpi.pl (mariusz_wojtysiak_at_go2.wytnijTo.pl.invalid)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 22:49:38 MET

> 1. "dobra" 17-tka CRT - mam na mysli SONY E220 (E230) lub Flatrona 795 FT.

Ja kupilem w sierpniu sONY E220. Po 2 miesiacach obraz zrobil sie mocno
jaskrawy i pojawily sie jakies paski. Zawiozlem go do serwisu i po tygodniu
dostalem go z powrotem.

Obraz jest teraz ok, ale tylko w standardowych rozdzielczosciach/odswiezaniu
tzn. wszystkie tryby z refresh=85Hz sš w porzšdku, ale na innychnie mozna
ustawic geometrii -> zawsze pionowe krawedzie sa krzywe!!!

Pytanie po co mi inne refresh??? Gry czesto zmieniaja tryb na niestandardowy
i wtedy wszystko jest "koœlawe".

Panowie w serwisie twierdza (grzecznie, ale stanowczo), ze przy odrobinie
cierpliwosci uda mi sie ustawic geometrie, ale przez kilka godzin mi sie nie
udalo.

Wiec uwazaj -> nie wszystko zloto co sie swieci!

pozdr

Mariusz Wojtysiak