Re: wirus (?)

Autor: chemik333 (chemik333_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 22:46:16 MET

Użytkownik "Bartek" <gutowski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Od jakiegos czasu dostaje maila przysylane z roznych kont z dziwnymi
> zalacznikami o podwojnym rozszerzeniu czyli wyglada to tak
> jakastamnazwa.DOC.pif Oczywiscie nie otwieram, wiem ze nie sa to pliki
> worda, chcialbym jednak sprawdzic czy rzeczywiscie sa to wirusy a jezeli
tak
> to jakie, wiem ze istnieja kolekcjonerzy wirusow itp, czy mozna to
przeslac
> komus do sprawdzenia?

Czlowieku!!! wypierniczaj to jak najdalej!!! Przez to cholerstwo w ciagu
ostatnich dni stracilem kilka dluuuuugich godzin... drugi system na dysku
mnie uratowal, oraz przypadek...

ps. ledwo co odzyskalem system... ciekawe kiedy znowu sie to cholerstwo
uaktywni, o ile gdzies siedzi jeszcze...

--
chemik333 :)