Re: Asus TUSL2-C vs ABIT ST6E-RAID

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 18:46:46 MET

Użytkownik "Michal Glebowski (praca)" <glebows_at_wipos.p.lodz.pl> napisał w
wiadomości news:9ui8ql$fel$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...
> cze
>
> kumpel chce kupic plyte, co lepsze z dwu ponizej?
> Asus TUSL2-C vs ABIT ST6E-RAID
>
> m227

jezeli wystarczy Ci mozliwosc podlaczenia tylko 4 urzadzen ide to polecam
asusa, sam mam i jestem bardzo zadowolny, jesli potrzebujesz wiecej niz 4 to
abit, kupilem ostatnio takiego abita tylko bez kontrolera raid i wyglada
solidnie, niestety jeszcze nie mialem czasu uruchomic na niej kompa

pozdrawiam
Artur