Radeon, czy MX400 ?

Autor: Pawel (pawles_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 18:01:36 MET

Pozdrawiam grupę
Myślę nad kupnem karty graficznej i biorę pod uwagę Radeona. Czytałem, że
ten układ sprzętowo robi mapowanie środowiskowe i dekompresję MPEG2. W tej
chwili mam K6-2 350 MHz i włączenie mapowania bardzo spowalnia gierki, a
oglądanie filmu w DivX jest na granicy płynności. Mam pytanie: czy mogę
liczyć, że Radeon pomoże mi w tych ułomnościach mojego sprzętu ? Mam zamiar
za 2-3 miesiące zmienić sprzęt na ~1GHz Duron, Przypuszczam, że GeForce
MX400 jest trochę szybszy od Radeona, ale nie wspomaga MPEGu i mapowania
śrowiskowego i tak sobie kombinuję...
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Paweł