Monitor - obraz plywa...

Autor: Marco (marco2000_at_poczta.fm)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 17:30:19 MET

Nie wiem co jest grane. Mam taki problem: od czasu do czasu obraz w dolnym
rogu ekranu zaczyna plywac, delikatnie i przez chwile. Potem znowu pracuje
normalnie i znowu zaczyna delikatnie drgac. Czego to moze byc wina,
zasilania, kabla ? To jest monitor EIZO T57S niedawno zreszta kupiony, mam
jeszcze dwa miesiace gwarancji wiec dlattego pytam :-)

P.S. Mam drugi monitor ktory w jednym rogu ma nieco ciemniejszy obrac, to co
moge byc? Jakgdyby cien!!!

Pozdr, Marco