Re: barracuda 4 i dziwne zachowanie HD Tach'a :( (dlugie)

Autor: Ciacho (ciacho17_at_go2.pl.USUN_TO)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 16:29:44 MET

Użytkownik "PabloZ" <pablozz_at_poczta.onet.pl> napisał

> miałem niedawno Barracudę 30GB 7200 i zauwazyłem po pewnym czasie
> znaczne spowolnienie systemu. Test HD-Tach'em dał wyniki podobne
> jak u ciebie: baaardzo wolno (u mnie 150KB/s !!!) na początku
> dysku, a potem już lepiej.

czyli tez miales takie nagle wzrosty i spadki na poczatku, czy caly czas
taką niską wartość?

> Potem zaczęły się pojawiać przekłamania przy odczytach plików,
> i masowy wysyp badsektorów...
> Wyczyszczenie wdclear-em pomagało. Na krótko.
> Twój dysk się kończy, niestety.

kurcze, miejmy nadzieje, ze jeszcze nie :(
mam go dopiero tydzien czasu :(((
jeszcze sie nim nawet nie nacieszylem dobrze.

--
Ciacho
   Ciacho3k_at_poczta.onet.pl