Re: barracuda 4 i dziwne zachowanie HD Tach'a :( (dlugie)

Autor: PabloZ (pablozz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 14:43:48 MET

Tadeusz Włodarczyk wrote:

> Pociągnij z sieci SeaTools'y. Sprawdź. W moim przypadku pokazało error
> 007.

> [ciach..]
>
> Niestety, MSZ początek końca..

miałem niedawno Barracudę 30GB 7200 i zauwazyłem po pewnym czasie
znaczne spowolnienie systemu. Test HD-Tach'em dał wyniki podobne
jak u ciebie: baaardzo wolno (u mnie 150KB/s !!!) na początku
dysku, a potem już lepiej.
Potem zaczęły się pojawiać przekłamania przy odczytach plików,
i masowy wysyp badsektorów...
Wyczyszczenie wdclear-em pomagało. Na krótko.
Twój dysk się kończy, niestety.
P.