Zapytanie o monitory 17"

Autor: Regis (witcher_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 16:23:46 MET

Witam
Mam takie male pytanko
Jesli mozecie powiedzcie, ktory z wymienionych modeli jest waszym zdaniem
godny uwagi. Chodzi mi konkretnie o opinie uzytkownikow nizej wymienionych
modeli, ale takze bede wdzieczny za opinie wszystkich ktorzy beda wiedzieli
cos na ten temat.
Dodam jeszcze ze sa to modele starsze i uzywane jesli ma to jakies
znaczenie.

IIYAMA MF Vision Master 17'' 8617T
BELINEA 103010
CTX PR710T
IIyama VisionMaster 400
CTX EX700F

Wielkie dzieki za wszystkie opinie w tym temacie , mam nadzieje ze dzieki
Waszej pomocy uda mi sie kupic odpowiedni model i nie popelnie jakiegos
glupstwa

pozdrawiam

:-[ Regis